Vakgebied:
Finance & Control
Functie:
TEAMLEIDER FINANCE & CONTROL
Branche:
Horeca
Salaris:
Horeca CAO; functiegroep VII-IX (afhankelijk van kennis en ervaring)
Dienstverband:
Fulltime (werktijden zijn in overleg te bepalen)
Krijg jij energie om samen met jouw collega's de financiële processen adequaat uit te voeren? Zorg je ervoor dat de financiële cijfers altijd correct, volledig en tijdig gerapporteerd kunnen worden? Vind je het leuk om verder te bouwen aan het financiële fundament en proactief op zoek te gaan naar verbeteringsmogelijkheden? Vind je het leuk om je collega teamleiders, bestuur en directie te voorzien van juiste informatie en de business Control te versterken? Eén waarschuwing: het zal never a dull moment zijn. Werk je graag in een internationale omgeving en nauw met je collega's samen? Ben je op zoek naar een veelzijdige functie en wil je verder werken aan je persoonlijke groei en ontwikkeling? Dan hebben wij een gave baan voor jou!
Functiebeschrijving
In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle Financial Control activiteiten en ondersteun je de verbetering van de Business Control. Als teamleider draag je zorg voor de nauwkeurigheid en integriteit van financiële gegevens. Jouw analytische vaardigheden en aandacht voor detail komen hierbij goed van pas. Het is belangrijk dat je communicatief sterk bent, financiële software (Exact Online) en Excel (PowerBi zou mooi zijn) beheerst. Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse afsluiting van financiële administratie van de Stichting, Holding diverse werkmaatschappijen, verzorgt aangiften en controleert de nauwkeurigheid van gegevens. Er is een grote variëteit in werkzaamheden, waarbij de Stichting een echte vastgoedonderneming is en de werkmaatschappijen een hotel, restaurants en vergaderservices bevat. Je ondersteunt bij de analyses en rapportages bij deze verschillende ondernemingen, stelt begrotingen en prognoses op en coördineert audits en jaarrekeningen. Ook verleen je financieel advies en geef je ondersteuning aan andere afdelingen om de business in control te laten zijn.
Welke verantwoordelijkheden heb je?
Wat vragen wij?
Wat hebben wij jou te bieden?
Heb je liever nog wat meer informatie onder het genot van zo’n overheerlijke Blanche Dael koffie (dan kun je daar alvast aan wennen), dan verwelkomen we je natuurlijk graag en geheel vrijblijvend! Je kunt ons snel bereiken door te mailen naar HR: hr@vaeshartelt.nl.
Ben je al meteen razend enthousiast geworden en wil jij deel uitmaken van het vernieuwde Vaeshartelt? Solliciteer dan direct. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Maurice Foppen, Manager Bedrijfsvoering, telefoon: 043 369 02 00.
Externe acquisitie wordt niet op prijs gesteld.